ردکردن این
۷۲ / ۱۰۰

محصول نهایی عکاسی صنعتی و تبلیغاتی چیست؟

ارسلان پورحلاجی

ارسلان پورحلاجی

عکاس صنعتی و تبلیغاتی

یه عکس سادس دیگه چه خبره این قیمتها؟ چیزی نداره خودمون هم میتونیم عکس بگیریم؟ خواهر زاده منم یه دوربین خیلی خوب داره میدم اون برام عکس تبلیغاتی بگیره! هزینه هاتون خیلی بالاست سعی می کنم با گوشی آیفونم یه سری عکس با کیفیت بگیرم! و ده ها جمله دیگه از این دست که همیشه میشنویم و در جواب فقط لبخند می زنیم! این مطلب در مورد این نیست که چرا باید عکاسی صنعتی و تبلیغاتی را به عنوان بخشی از راهکار تبلیغاتی بپذیریم ؛ بیشتر در مورد اینه که سرمایه گذاری ( اصولا موافق کلمه هزینه نیستم) که برای عکاسی میکنیم فواید بسیاری داره که تصمیم به انجامش رو برای شما راحت تر میکنه.

FAR 2259 1

شما برای کسب و کارتون به محتوا نیاز دارید، این مهم در عصری که شبکه های اجتماعی، فضای مجازی و سایتها بخش بزرگی از زمان انسان مدرن رو به خودشون اختصاص دادن بیش از هر زمان دیگه ای حیاتی شده، محتوای خوب چه عکس باشه ، چه متن و چه صوت و تصویر به فروش و استمرار شما در بازار کمک میکنه، پس اگه برنامه ای برای فروش یا توسعه دارید قطعا به تولید محتوا فکر کرده اید! سریعترین راه تولید محتوا نوشتن یه متن خوب و دقیق از ویژگی ها محصول یا خدمات شماست ، گاهی همین کافیه اما در بیش از ۹۰٪ مواقع شما برای ایجاد اطمینان و نشون دادن آنچیزی که قصد تبلیغش رو دارید به تصاویر نیاز پیدا می کنید.

شاسی ۱۰۰ در ۷۰
آلبوم ایتالیایی

وقتی فایل ادیت شده تصاویر عکاسی شده یک عکاس صنعتی و تبلیغاتی رو تحویل میگیرید بخش عمده ای از ماده اصلی تبلیغاتتون رو در اختیار دارید و بی هیچ مشکلی میتونید اون ایده ای که در قالب عکس در اومده رو در اقلام مختلف تبلیغاتی بکار بگیرید . کاتالوگ، بروشور، تراکت، تبلیغات فضای باز(بنر، لندپس، بیلبورد)، پوستر، سایت و شبکه های اجتماعی تون رو به این محتوا مزین کنید، محتوایی که منحصرا برای شما با خدمات و محصولات شما ثبت شده و در اختیارتونه و تاثیر این محتوای انحصاری دیگه نیاز به اثبات نداره ، شما از آگهی که توی دیوار یا شیپور باشه و فاقد عکس باشه خرید نمی کنید براتون قابل قبول نیست محصولی رو از دیجیکالا بخرید بدون اینکه تصویری ازش دیده باشید و این مثالها و بسیاری دیگه اهمیت تصاویر رو در تبلیعات نشون میده .

لوله پلی اتیلن
کاتالوگ شرکت شیلنگ و لوله خوزستان

محصول نهایی عکاسی صنعتی و تبلیغاتی اعتمادی است که مخاطب به شما خواهد کرد و مشتریانی است که در استمرار تولید محتوا جذب محصولات و کسب و کار شما می شوند؛ محصول نهایی عکاسی صنعتی و تبلیغاتی اطلاعات دقیق و ریز بینانه ای است که در اختیار مشتریان قرار میدهید، اطلاعاتی که علاوه بر اینکه برای شما مفید است، چیزی را به دنیای بزرگ اطلاعات اضافه میکند و مسیر تحقیق در حوزه فعالیت شما را آسان تر می کند.

اشتراک گذاری در facebook
اشتراک گذاری در telegram
اشتراک گذاری در whatsapp
اشتراک گذاری در pocket
اشتراک گذاری در pinterest

دیدگاه s

  1. 9f8f63314ad2a6eaa36c599134befa7d?s=50&d=mm&r=g

    سلام خیلی مطلب خوبی بود

  2. cad17ece93d4630bde456707b1b5915f?s=50&d=mm&r=g

    یکی از چیزاهایی که در عکاسی صنعتی باید رعایت شود نور پردازی است که باید خیلی دقیق رعایت شود و اجرا شود تا محصول در عکس خیلی با کیفیت تر بیوفتد


افزودن نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.