عکاسی تبلیغاتی قصر ضیافت اهواز

عکاسی تبلیغاتی قصر ضیافت اهواز

عکاسی تبلیغاتی قصر ضیافت اهواز

عکاسی تبلیغاتی منوی رستوران قصر ضیافت شامل ۶ فریم عکاسی غذا از دسته بندی های غذایی قابل ارائه در این مجموعه بدون هیچ تغییری در گارنیش و مقدار غذاها صورت گرفت تا کم و کیف غذاها در منوی بیرون بر مبتنی بر واقعیت قابل ارائه باشد. عکاسی از غذاها در سینی مخصوص رستوران و در محل رستوران انجام شده است.

تجهیزات مورد استفاده:

Nikon D750, Tamron 24-70 f2.8 G – Nikkor 50mm f1.8 G – Godox X1 Triger – Godox Qt600II M- Godox t685N

کارفرما:

آقای محمود گل

عکاسی تبلیغاتی عصیر تایم

عکاسی تبلیغاتی عصیر تایم

عکاسی تبلیغاتی عصیر تایم

عکاسی تبلیغاتی عصیر تایم (برند کویتی ) با هدف تکمیل اطلاعات مورد نیاز جهت تبلیغات چاپی و فضا مجازی و نیز بهره گیری از تصاویر در تبلیغات محیطی کافه عصیر تایم صورت پذیرفت ، در عکاسی دکوراتیو از محصولات شاخص برند Asser Time سعی کردم از رنگهای اصلی این برند(زرد، قرمز و آبی) در ساده ترین شکل ممکن استفاده کنم و با حجم سازی، فضای متفاوتی برای نمایش محصولات پدید آورم.

فضای خالی بالا یا پایین قاب بندی ها جهت استفاده در کار گرافیک و ترکیب با متن و عنوان محصول به این شکل در نظر گرفته شده است!

تجهیزات مورد استفاده:

Nikon D750, Tamron 24-70 f2.8 G – Nikkor 50mm f1.8 G – Godox X1 Triger – Godox Qt600II M- Godox t685N

کارفرما:

کانون تبلیغات ۰۱۰۰

عکاسی محصولات زرهیا

محصولات زرهیا

عکاسی خرما زرهیا

عکاسی تبلیغاتی از خرما و بسته بندی خرما زرهیا جهت استفاده در امور تبلیغاتی و نمایشگاهی به سفارش کانون ۰۱۰۰ انجام شده است، در کنار نمایش محصولات در قالب بسته بندی، جزئیات فرآورده های مبتنی بر خرما نیز بصورت مجزا عکاسی و استفاده شده است.

تجهیزات مورد استفاده:

Nikon D750, Tamron 24-70 f2.8 G – Nikkor 50mm f1.8 G – Godox X1 Triger – Godox Qt600II M- Godox t685N

کارفرما:

کانون تبلیغات ۰۱۰۰

عکاسی غذای کترینگ مزهناک ۲

کترینگ مزهناک اهواز

عکاسی غذای کترینگ مزهناک ۲

در ادامه تولید محتوای تصویری برای کترینگ مزه ناک، سری دوم سفارش این کترینگ بصورت عکاسی دکوراتیو برنامه ریزی و انجام گردید .

به جهت حضور برند در هر عکس و همچنین نمایش محصول نوشیدنی آبمیوه طبیعی این مجموعه از بطری محصولات با برچسب کترینگ بعنوان اکسسوار صحنه استفاده شده است.

تجهیزات مورد استفاده:

Nikon D750, Tamron 24-70 f2.8 G – Godox X1 Triger – Godox Qt600II M- Godox t685N

کارفرما:

کانون تبلیغات روناک

عکاسی غذا، کترینگ کاری

عکاسی غذا، کترینگ کاری

کترینگ کاری

عکسها بهترین رسانه برای توضیح آنچیزی است که ارائه میکنید ؛ راهکاری بی جایگزین برای فعالیت در فضای مجازی و فروش اینترنتی . کترینگ کاری با درایت و آشنایی کامل از تاثیرات تصاویر خوب در معرفی برندشان سفارش عکاسی تبلیغاتی از منوی کترینگ شان را با دریم استودیو آغاز نمود.

عکس غذاها با همان میزان قابل ارائه به مشتریان و در همان ظروف سرو جهت استفاده در منوی کترینگ و فروش در اپلیکیشن اسنپ فود عکاسی شده است .

تجهیزات مورد استفاده:

Nikon D750, Tamron 24-70 f2.8 G – Nikkor 50mm f1.8 G – Godox X1 Triger – Godox Qt600II M- Godox t685N

کارفرما:

کانون تبلیغات سورنا

عکاسی منو کافه و رستوران پالادیوم

عکاسی منو کافه و رستوران پالادیوم

عکاسی منو کافه و رستوران پالادیوم

پروژه عکاسی منو کافه و رستوران پالادیوم جهت استفاده در شبکه های مجازی و ارتباط با مشتریان جدید در قالب عکاسی غذا به شکل دکوراتیو در محل رستوران تعریف و انجام شد .
جهت بهینه شدن هزینه نهایی پروژه و ارائه پیشنهاد های جذاب نوشیدنی در کنار برخی از عکس غذا ها از نوشیدنی های کافه استفاده شده است و در کانسپت کلی پروژه از محیط، فرنچیر و  چشم انداز دل انگیز این رستوران بهره گرفته شده است.

تجهیزات مورد استفاده:

Nikon D750, Tamron 24-70 f2.8 G – Nikkor 50mm f1.8 G – Godox X1 Triger – Godox Qt600II M- Godox t685N

کارفرما:

کانون تبلیغات ۰۱۰۰

عکاسی غذای رستوران ریف

عکاسی غذای رستوران ریف

عکاسی غذای رستوران ریف

از هر بخش منوی رستوران ریف اهواز غذایی را بعنوان شاخص هر کتگوری بصورت دکوراتیور و با استفاده از ظروف سرو و اکسسوار مجموعه بصورت دکوراتیو در محل رستوران عکاسی کرده ام.

این مجموعه جهت استفاده  در فضای مجازی و نیز تبلیغات چاپی و محیطی مورد بهره برداری قرار گرفته است.

تجهیزات مورد استفاده:

Nikon D750, Tamron 24-70 f2.8 G – Godox X2 Triger – Godox Qt600II M- Godox t685N-Godox MS200

کارفرما:

۰۱۰۰

عکاسی غذای کترینگ مزهناک

کترینگ مزهناک

عکاسی منوی کترینگ مزهناک

عکاسی منوی رستوران و کترینگ بهترین و تاثیر گذارترین کار در معرفی کمیت و کیفیت غذایی است که یک مجموعه ارائه میکند، تازگی ، سلامت و حجم غذای قابل عرضه در تصاویر مشهود است و مشتری و مخاطبان از همین تصاویر بهترین قضاوت و انتخاب را تجربه میکنند . 
تصاویر خام با بکگراند تک رنگ از لحاظ کیفی ، دقت در جزئیات و گارنیش هیچ دست کمی از تصاویر دکوراتیو ندارند ، علاوه بر آن این امکان را خواهند داشت که در هر رسانه و قالبی با هر رنگ بندی و طراحی گرافیکی همراه شوند .

تجهیزات مورد استفاده:

Nikon D750, Tamron 24-70 f2.8 G – Nikkor 50mm f1.8 G – Godox X1 Triger – Godox Qt600II M- Godox m200

کارفرما:

عکسهای تبلیغاتی بستنی آفریقا

عکسهای تبلیغاتی بستنی آفریقا

عکسهای تبلیغاتی بستنی آفریقا در دو قالب دکوراتیو و خام تهیه گردید تا این مجموعه قادر به تولید تبلیغات مناسب باشد . محتوای تصویری علاوه بر استفاده در تبلیغات چاپی خوراک خوبی برای تولید محتوا در فضای مجازی است و در وجهی دیگر معرف کم و کیف محصولات غذایی تولیدی در مجموعه آفریقا است که هم میتواند مُبلغ خوبی در رسانه ها باشد و هم مشتریان حاضر در مجموعه را به تجربه های جدید ترغیب کند . 

تصاویر خام نیز برخی از محصولاتی است که در منوی مجموعه با در کنار طراحی استفاده خواهد شد .

تجهیزات مورد استفاده:

Nikon D750, Tamron 24-70 f2.8 G – Nikkor 50mm f1.8 G – Godox X1 Triger – Godox Qt600II M- Godox t685N

کارفرما:

کانون تبلیغات روناک

عکاسی منوی کافه سیب نقره ای

منوی کافه سیب نقره ای

عکاسی منوی کافه سیب نقره ای (۲)

سال ۹۸ با سفارش عکاسی کافه سیب نقره ای آغاز شد و به لطف خدا با بازخورد مثبتی که این کافه از عکسهای تبلیغاتی سری اول در فضای مجازی ، منوی کافه و تبلیغات چاپی و غیر چاپی مشاهده نمود مدیریت کافه تصمیم به عکاسی جدید و تولید منویی نفیس تر گرفتند و سال با سفارش عکاسی منوی کافه سیب نقره ای به پایان رسید. 
۱۶ فریم عکس دکوراتیو از هر دسته بندی منو گرفته شد که ۱۴ عکس در منوی چاپی مورد استفاده قرار گرفته است.

تجهیزات مورد استفاده:

Nikon D750, Tamron 24-70 f2.8 G – Nikkor 50mm f1.8 G – Godox X1 Triger – Godox Qt600II M

کارفرما:

کافه سیب نقره ای اهواز